Iza Verdel
Iza Verdel
Objavljeno 2. 1. 2022

Hopalai d.o.o. - KOBI - aplikacija za učinkovito učenje branja

image placeholder

Hopalai je start up, ki so ga ustanovili štirje solastniki dveh mikro podjetij. Pod okriljem Primorskega tehnološkega parka je marca 2019 na trg lansiral aplikacijo Kobi. Ta je namenjena otrokom, ki se srečujejo z disleksijo in drugimi bralnimi težavami ter težavami pri opismenjevanju. Gre za inovativen učni pripomoček za učenje branja, ki s prilagodljivim oblikovanjem besedila in barvami pomaga otroku pri zlogovanju in vezavi. Aplikacija uporabnikom omogoča dostop do Kobi knjižnice, kjer najdejo kakovostno literaturo, primerno otrokom, ki se učijo brati. Dodatno lahko uporabniki v aplikacijo vnesejo katero koli knjigo, tako fizično kot digitalno. V aplikaciji nato besedilo prilagodijo glede na potrebe otroka in tudi spremljajo njegov napredek. Leto 2020 je za njihovo ekipo prineslo veliko izzivov. Seveda so v času epidemije morali reorganizirati delo ekipe in poskrbeti za organizacijo dela od doma. Imeli so to prednost, da so kot majhna ekipa, ki se hitro prilagodi in hitro uči, lahko takoj odreagirali na spremembo in aplikacijo začasno ponudili brezplačno. S tem so pridobili veliko uporabnikov, ki so jim pomagali razumeti njihove želje in navade. Sicer v tem času niso nič investirali, ampak predvsem nadaljevali delo. Ker je bil odziv res velik, je to za sabo potegnilo še več dela brez direktnega finančnega učinka. Kljub temu sedaj opažajo, da so dosegli zavidljivo raven prepoznavnosti v slovenskem prostoru in si pridobili dober uvid v potrebe kupcev nasploh. V skladu s pridobljenimi povratnimi informacijami so aplikacijo dodelali in letos v septembru začeli pridobivati stranke iz ZDA. **Prodreti na ameriški trg s produktom, ki ga bo imel v naboru svojih orodij vsak starš otroka z bralnimi težavami, je tudi eden izmed njihovih poslovnih ciljev.** KOBI sicer še ni dosegel finančne točke preloma, a so se odločili, da opustijo vse druge aktivnosti in se mu stoodstotno posvetijo. Imajo zelo dober koncept in soliden produkt, ki ga nenehno izboljšujejo. Pilijo poslovni model, da bo deloval v tujini. In kot pravijo: ”Imamo tudi svoje poslanstvo, ki ga težko merimo v denarju.” Ponosni so na prepoznavnost blagovne znamke in strokovno validacijo. Po njihovem mnenju bi naša država, glede na situacijo, morala narediti analizo stanja na področju opismenjevanja otrok, ki so sedaj v drugem, tretjem in četrtem razredu, in se problematike lotiti primerno, saj so nastali veliki zaostanki, katerih posledice bodo vidne šele čez leto ali dve. Pri tem dodajajo: ”V Sloveniji imamo ogromno lastnega znanja, med drugim bi država lahko, tudi finančno, podprla projekte, kot je KOBI, ki prispevajo k dvigu učinkovitosti izobraževalnega sistema.”

Revija

Izšla je nova številka

KAPITAL za naročnike

Letno izide 6 številk REVIJE KAPITAL!
Cena posamezne številke je 4,90 eur!

Naročite se na šest številk REVIJE KAPITAL v letu 2024 in 2025 in po plačilu DVOLETNE naročnine 58,50 €, boste BREZPLAČNO prejeli knjigo 50 SLOVENSKIH ZGODB O USPEHU!

RevijaRevijaRevija
PRIJAVA NA E-NOVICE

Vsak teden štiri aktualne novičke, da boste na tekočem.