Uredništvo Revije Kapital
Uredništvo Revije Kapital
Objavljeno 1. 8. 2024

Njamito, platforma za sledljivost sestavin The origin LoginEKO!

image placeholder

KAPITAL: Njamito ste lansirali na trgu pred dobrega pol leta - slogan je »S to flaško ješ, ko piješ«. Koliko smo Slovenci že “zreli” za zdravo prehranjevanje - kakšne so vaše izkušnje po dobrega pol leta?

Miha MEDVED: Slovenci postajamo vse bolj ozaveščeni glede zdrave prehrane in si prizadevamo za obroke, ki so ne samo hranljivi, ampak tudi praktični. V zadnjih nekaj letih smo opazili naraščajočo zavest o pomembnosti zdrave prehrane, predvsem med mlajšo in srednjo generacijo. Ljudje vse bolj iščejo priročne in hranilno uravnotežene obroke, ki jim omogočajo ohranjanje zdravja kljub hitremu življenjskemu tempu. Njamito s svojo inovativno zasnovo in uporabo tehnologije HPP odlično sledi tem trendom. Dejstvo je, da Njamito vsebuje zgolj rastlinske sestavine, brez dodanih naravnih arom, barvil in ojačevalcev okusa, kar ustreza vse večjemu povpraševanju po tako imenovanih clean label izdelkih.
 

Miha Medved.jpg 

KAPITAL: Veliko imamo v Sloveniji glede hrane “marketinških” prijemov - ekološka pridelava, brez konzervansov, naravna pridelava ... Vi ponujate malico iz naravnih sestavin brez umetnih snovi. Za podkrepitev tega ste izdelali tudi sistem sledljivosti sestavin - koliko pa potrošniki to uporabljajo in kako močan faktor je pri prodaji?

Miha MEDVED: Pri razvijanju Njamita je bilo za nas ključno vodilo, da naredimo nekaj res naravnega, kvalitetnega in zdravega za potrošnike. Ravno zaradi poplave “marketinških” prijemov, prisotnih v prehranski industriji, potrošniki pogosto dvomijo o certifikatih in kvaliteti ponujenih izdelkov. 
S platformo popolne sledljivosti LoginEKO, ki jo imenujemo The Origin, potrošniku omogočamo transparenten vpogled v vse sestavine izdelka, da se tako lahko sam prepriča o njihovi kvaliteti.
Na etiketi vsakega izdelka Njamito je QR-koda, ki omogoča dostop do podrobnih informacij o poreklu, količini in roku uporabe vseh sestavin, uporabljenih v izdelku.
Za oves, ki prihaja s polj LoginEKO, uporabniku prikazujemo še naprednejšo sledljivost, ki vključuje podatke o polju, kjer je bil oves posejan, vremenskih razmerah, metodah kmetovanja in pridelave ter postopkih predelave do končnega izdelka. Gre za najbolj napreden sistem sledljivosti v prehranski industriji in novost, na katero želimo opozoriti čim več kupcev in proizvajalcev.
Koncept sledljivosti surovin je za marsikoga še vedno novost, vendar se ozaveščanje potrošnikov povečuje, saj želijo vedeti, kaj zaužijejo, in vedno bolj cenijo transparentnost, ki jo ponujamo. Naš cilj je skozi našo platformo spodbuditi kupce, da od proizvajalcev hrane zahtevajo večjo transparentnost sestavin hrane, ki jo kupujejo, obenem pa proizvajalcem ponuditi brezplačno rešitev za prikaz sledljivosti sestavin v njihovih izdelkih. S pomočjo naše rešitve želimo potrošnikom vrniti zaupanje v kvalitetno naravno hrano. Zato pozivamo vse proizvajalce prehrambnih izdelkov, ki bi se želeli spoznati z našo rešitvijo sledljivosti in preveriti možnosti njene uporabe pri njihovih proizvodih, da nas kontaktirajo.
 

KAPITAL: Hiter obrok v steklenički, pa da to ni smuti, ni ravno običajen del slovenske prehrane. Izdelek lahko podjetja naročijo, prodajate ga tudi v Sparu. Smo Slovenci glede prehranskih navad že pripravljeni na takšen izdelek? Kakšni so glavni pomisleki kupcev pri tem?

Miha MEDVED: Njamito je odprl novo kategorijo hrane, kar je vsekakor izziv, saj takšen izdelek v Sloveniji še ni na potrošnikovem obzorju. V prvih mesecih smo se pri komunikaciji osredotočali na sporočilo: Njamito je obrok. To je ključno, saj ima Njamito za potrošnika veliko več prednosti, če ga postavimo ob bok smutijem, proteinskim šejkom, jogurtom in podobnim izdelkom, saj gre za ekološki in uravnotežen obrok z visoko vsebnostjo beljakovin in vlaknin.
Podjetjem želimo pomagati, da svojim zaposlenim ponudijo rešitev za tiste dni, ko imajo natrpan urnik in nimajo časa za polnovreden obrok, da namesto po nekem hitrem, težkem obroku raje posežejo po Njamitu. Naša raziskava pri treh večjih slovenskih podjetjih je pokazala, da se 24 % uporabnikov po zaužitju Njamita počuti bolje, 24 % jih poroča o večji produktivnosti in 16 % jih ima boljšo koncentracijo. Poleg tega je zelo priročen, saj ga lahko zaužijete kar pri delovni mizi, tudi med sestankom, nasiti vas za nekaj ur, omogoča osredotočenost na delo in izboljšano produktivnost brez utrujenosti, ki jo prinaša težka hrana. Za podjetja, ki bi svojim zaposlenim želela omogočiti naše flaške zdravja, imamo na spletni strani prav posebno podstran “za firme”, kjer lahko pridobijo ugodne ponudbe.

 

Njamito1.JPG

KAPITAL: Smo že tako daleč, da smo Slovenci pripravljeni odšteti tudi več za zdravo /naravno/ prehrano?

Miha MEDVED: Po naših izkušnjah Slovenci vse bolj posegamo po zdravi in ekološki prehrani, to se odraža tudi v vedno večji ponudbi zdravih izdelkov na našem trgu. Tudi naše prodajne številke jasno potrjujejo ta trend, saj prodaja Njamita iz meseca v mesec raste. Če pogledamo, kaj potrošnik danes dobi za 5 evrov, menimo, da naš nutritivno poln in ekološki izdelek dobro zapolni mesto sendviča, bureka, pice …

 

KAPITAL: Kaj bodo vaši naslednji koraki?

Miha MEDVED: Ravno smo na trg lansirali nov Njamitov okus - borovničev štrudl, pri razvoju katerega so nam pomagali tudi sami potrošniki, saj smo z njihovo pomočjo končno recepturo potrdili na senzoričnem testiranju v našem laboratoriju. Ker verjamemo, da bo Njamito dobro sprejet tudi zunaj naših meja, se osredotočamo na širitev na tuje trge – za zdaj v Švici testiramo tržišče, dostopni smo tudi na nekaterih hrvaških Petrolih, skratka, pripravljamo se na internacionalizacijo.
 

Revija

Izšla je nova številka

KAPITAL za naročnike

Letno izide 6 številk REVIJE KAPITAL!
Cena posamezne številke je 4,90 eur!

Naročite se na šest številk REVIJE KAPITAL v letu 2024 in 2025 in po plačilu DVOLETNE naročnine 58,50 €, boste BREZPLAČNO prejeli knjigo 50 SLOVENSKIH ZGODB O USPEHU!

RevijaRevijaRevija
PRIJAVA NA E-NOVICE

Vsak teden štiri aktualne novičke, da boste na tekočem.