Uredništvo Revije Kapital
Uredništvo Revije Kapital
Objavljeno 23. 10. 2022

Razturi na maturi

image placeholder

Podjetje Wise Up d.o.o., znano po spletnem orodju Razturi na maturi, je mlad slovenski startup, ki dijakom pomaga odpravljati vsakodnevne tegobe, povezane s šolo. Na platformi www.pripravenamaturo.si dijaki lahko dostopajo do videorazlag, zapiskov, interaktivnih vaj in webinarjev za matematiko, slovenščino in angleščino - za vse štiri letnike tako gimnazij kot srednjih šol. V Sloveniji je Razturi na maturi nepogrešljiv že za več kot deset odstotkov dijakov, zdaj pa se z novo investicijo pripravlja na prodor tudi na nemški trg.

Zakaj so dijaki nad vsem, kar ponudi ekipa Razturi na maturi, tako navdušeni? Razlogov je precej: prvič, zato, ker vedo, da je vsebina, do katere dostopajo na platformi, izjemno kakovostna, saj jo sestavljajo profesorji omenjenih predmetov v skladu s slovenskimi učnimi načrti. Poleg platforme pa znanje dijakom približajo tudi na socialnih omrežjih (TikTok in Instagram). Tam jim nudijo še neformalno izobrazbo. Njihova vizija je, da dijake opolnomočijo in jih pripravijo na odraslo življenje.

“Dijakom želimo na platformi ponuditi kvalitetno formalno izobrazbo, na družbenih omrežjih pa preko neformalne izobrazbe graditi močno skupnost mladih. Generacija Z vstopa na trg dela, družba in gospodarstvo se z izjemno hitrostjo spreminjata, medtem ko šolski sistem ne gre v koraku s časom. Naš cilj je opolnomočiti mlade in jih pripraviti na izzive, ki jih čakajo po končanem izobraževanju,” pove Lisa Mislej Vončina, profesorica angleščine in nemščine ter soustanoviteljica platforme Razturi na maturi.

 

»Vztrajajte tudi, ko se stvari odvijajo drugače/počasneje, kot bi želeli. Če rešujete resen problem in  imate dober produkt in ekipo, potem se bodo zgodili tudi veliki premiki.«

 

To jim zelo dobro uspeva, saj njihovo platformo uporablja že več kot desetina vseh slovenskih dijakov, na socialnih omrežjih pa dosegajo tudi po milijon ogledov in reakcij na določene vsebine. Recept za uspeh je kombinacija klasičnega izobraževanja s tehnologijo in pričakovanji generacije Z.

Dijaki so platformo Razturi na maturi kar sami poimenovali Netflix za šolo. Do vsebin lahko namreč dostopajo na podlagi mesečne, trimesečne ali pa celoletne naročnine. Za dijake med prvim in tretjim letnikom so celoletni dostopi vsekakor modra naložba, saj si z njimi zagotovijo odlično podporo pri delu za šolo, do njih pa lahko dostopajo kjerkoli in kadarkoli. Vedno lahko orodje tudi brezplačno preizkusijo, da se prepričajo, kako kvalitetna je vsebina.

“Tudi za ceno stojita globok razmislek in želja po omogočanju kvalitetnih vsebin čim širši publiki,” pravi soustanovitelj Luka Vončina. “Inštrukcije so drage in privošči si jih lahko le 2 do 3 odstotke vseh slovenskih družin, saj individualne ura stane nekje med 15 in 25 evri, da ne govorimo o tem, da se v eni šolski uri prav veliko ne da rešiti.” Na platformi pa dijaki dobijo za mesečno ceno 30 evrov, torej cca dve uri inštrukcij, celotno vsebino za tri glavne, najobsežnejše predmete, ki pokriva vsa štiri leta srednje šole oziroma gimnazije. Tako imajo svojega virtualnega inštruktorja na voljo kjerkoli in kadarkoli. “In to je bil tudi naš cilj - da šolsko vsebino in pomoč pri učenju naredimo dostopnejšo za veliko večjo populacijo.” 

 

»Dijaki iz celotne Slovenije poznajo izobraževalno platformo Razturi na maturi in jo z navdušenjem uporabljajo.«

 

Podjetje Wise Up je v preteklosti že prejelo investicijo Slovenskega podjetniškega sklada in bilo izbrano za najboljši startup na konferenci Next Round. V minulem letu se je pri platformi Razturi na maturi uspešno povezovalo z največjimi študentskimi in dijaškimi organizacijami v Sloveniji ter lokalnimi klubi. Vizija podjetja je v prihodnjih petih letih aktivno pomagati milijonu dijakov širom Evrope, potem pa globalno približevati izobraževalne vsebine novim generacijam na podlagi napredne tehnologije.

Njihov prihodnji cilj je platformo uspešno zagnati tudi na nemškem trgu in razvijati nove načine, ki bodo dijakom pomagali do uspeha. Nato pa naprej.

Revija

Izšla je nova številka

KAPITAL za naročnike

Letno izide 6 številk REVIJE KAPITAL!
Cena posamezne številke je 4,90 eur!

Naročite se na šest številk REVIJE KAPITAL v letu 2024 in 2025 in po plačilu DVOLETNE naročnine 58,50 €, boste BREZPLAČNO prejeli knjigo 50 SLOVENSKIH ZGODB O USPEHU!

RevijaRevijaRevija
PRIJAVA NA E-NOVICE

Vsak teden štiri aktualne novičke, da boste na tekočem.